Pentru a înțelege mai bine procesul complex de la serviciile preliminare vânzărilor în domeniul industrial la etapele din traseul experienței clientului, dar și de ce este esențială consultanța de specialitate și o abordare personalizată a sistemelor implementate, am invitat-o pe Gabriela Răducanu, manager de proiect la TehnoINSTRUMENT Impex SRL, să ne împărtășească din vasta ei experiență.
Gabriela Răducanu și-a început cariera în 1997, după absolvirea Facultății de Energetică Electrică din cadrul Universității Politehnice din București, acumulând de-a lungul anilor cunoștințe și competențe relevante în proiectarea și implementarea sistemelor de monitorizare și control pentru diverse industrii.
În prezent, ea este un membru valoros al echipei de management de proiecte TehnoINSTRUMENT Impex SRL, în cadrul căreia gestionează derularea proiectelor de la realizarea ofertelor tehnice și comerciale la menținerea și dezvoltarea relației cu clienții.
Gabriela Răducanu ne va împărtăși detalii despre serviciile companiei, cât și considerentele ce au transformat compania TehnoINSTRUMENT într-un lider din industrie.
Reporter: Bună ziua! Astăzi discutăm despre excelența în serviciile oferite de TehnoINSTRUMENT, o companie care, răspunzând cererii de echipamente, oferă soluții complete și customizate pentru industrie. Care sunt elementele care vă diferențiază de competitori?
Gabriela Răducanu: Bună ziua! Mulțumim pentru oportunitatea de a discuta despre ceea ce ne diferențiază în piață. Retenția clienților noștri este rezultatul direct al angajamentului TehnoINSTRUMENT de a oferi mai mult decât vânzare de echipamente, respectiv soluții industriale personalizate, care simplifică în mod semnificativ activitatea personalului care administrează și operează instalațiile.
Faptul că gestionăm întregul proces de la A la Z – de la consultanța tehnică inițială până la implementare și mentenanță – le permite clienților să se concentreze pe activitatea lor principală și să își eficientizeze astfel procesul.
Reporter: Puteți detalia tipurile de servicii preliminare vânzării pe care le oferiți? Care sunt avantajele pe care le au potențialii clienți atunci când aleg să apeleze la TehnoINSTRUMENT?
Gabriela Răducanu: Înainte de a propune orice soluție, este esențial să înțelegem nevoile clienților noștri. În cadrul serviciilor preliminare vânzării ne concentrăm pe consultanța tehnică, un domeniu în care excelăm având în vedere expertiza noastră acumulată începând cu anul 1997. Oferim clienților:
- Consultanță tehnică avansată: Deținem cunoștințele și experiența necesare pentru a oferi soluții personalizate în domeniile monitorizării calității mediului, controlul proceselor și a sistemelor de detecție gaze și incendiu. Înțelegem complexitatea fiecărui sector și adaptăm soluțiile la cerințele specifice ale fiecărui client.
- Fundamentarea soluției: Fiecare proiect este precedat de o analiză detaliată, considerând aplicabilitatea și eficiența soluțiilor noastre în contexte similare, asigurându-ne că fiecare decizie este informată și bine documentată.
- Proiectare detaliată și documentație: Suntem implicați activ în toate fazele de proiectare, de la basic engineering la proiecte de execuție, asigurând documentație completă de utilizare, manuale de operare, întreținere și service. Astfel, toți clienții noștri primesc informațiile necesare pentru o implementare și utilizare eficientă.
- Standardizare și conformitate: Suntem certificați ISO 9001:2015, garantând calitatea și satisfacția clientului prin managementul proceselor și îmbunătățire continuă. Respectăm cerințele de mediu și securitate prin ISO 14001:2015 și ISO 45001:2018. Deținem atestatul INSEMEX pentru activități în medii Ex și autorizații IGSU pentru sisteme de incendiu, asigurând conformitatea și siguranța în toate activitățile noastre.
Prin alegerea TehnoINSTRUMENT, punctele menționate anterior devin fundamentul solid ce garantează succesul proiectelor implementate. Astfel, prin colaborarea cu TehnoINSTRUMENT, clienții investesc în soluții tehnice de înaltă calitate și în securitatea și durabilitatea investiției lor pe termen lung.
Reporter: Care sunt pașii pe care îi parcurgeți împreună cu clientul în vederea identificării soluției optime? De exemplu, cum procedați când un client solicita un sistem de monitorizare a emisiilor?
Gabriela Răducanu: Atunci când abordăm identificarea soluției optime pentru un client din sectorul industrial ce dorește să implementeze un sistem de monitorizare a emisiilor, procesul este unul complex și structurat, conceput să ofere cea mai eficientă și personalizată soluție. Detaliind etapele ce urmează a fi parcurse în colaborare cu clientul, profesioniștii din echipa TehnoINSTRUMENT vor proceda la:
1. Vizita și evaluarea în site
Primul pas în colaborarea cu clientul nostru este organizarea unei vizite la fața locului, în cadrul căreia echipa noastră efectuează o evaluare detaliată a amplasamentului. Scopul acestei evaluări este de a înțelege specificațiile și nevoile operaționale ale clientului, precum și de a identifica posibilele constrângeri ale locației.
2. Analiza compoziției emisiilor ce se doresc a fi monitorizate
In funcție de tipul de proces, recomandam tehnologia adecvata considerând compoziția si concentrația gazelor evacuate. Analiza compoziției gazelor ne ajută să configurăm sistemul în mod corespunzător, astfel încât să respecte cerintele legislative, dar și din punctul de vedere al eficienței.
3. Configurarea sistemului
Configurația sistemului propus va lua în considerare rezultatele evaluării și analizei, împreună cu aspectele legate de accesibilitatea lucrărilor de exploatare și mentenanță. Este important să proiectăm soluții care răspund atât nevoilor imediate de conformitate și eficiență, cât și nevoilor pe termen lung.
4. Evaluarea CapEx si OpEx
Un aspect crucial în alegerea soluției ideale este evaluarea costurilor de capital (CapEx) și a costurilor operaționale (OpEx). Clienții sunt în mod natural preocupați atât de optimizarea investiției inițiale (CapEx), dar și de costurile pe termen lung asociate cu operarea și întreținerea sistemului (OpEx). Echipa noastră de vânzări și inginerie colaborează strâns pentru a se asigura că soluția propusă este cost-eficientă atât la momentul implementării, cât și pe durata de viață a sistemului, oferind un echilibru optim între performanță și cost.
Prin acești pași, TehnoINSTRUMENT își demonstrează angajamentul de a oferi soluții industriale personalizate care sunt eficiente din punct de vedere tehnic și aliniate cu obiectivele financiare ale clienților noștri. Această abordare consultativă și bazată pe date, împreună cu experiența vastă în domeniul industrial, ne permite să construim parteneriate de lungă durată cu clienții noștri, ajutându-i să atingă standardele de mediu și să optimizeze operarea în cadrul proceselor industriale complexe.
Reporter: Povestiți-ne mai multe despre avantajele și beneficiile oferite de TehnoINSTRUMENT personalului implicat în gestionarea și operarea sistemelor industriale.
Care credeți că sunt elementele cheie ce facilitează procesul decizional în favoarea companiei pe care o reprezentați?
Gabriela Răducanu: Gestionarea completă a sistemelor implementate este unul din avantajele cele mai apreciate de majoritatea clienților. TehnoINSTRUMENT se implică activ în întregul ciclu de viață al sistemului: proiectarea, implementarea, monitorizarea și mentenanța sistemelor. Prin preluarea gestionării sistemelor, eliberăm personalul implicat în gestionarea și operarea sistemelor industriale de realizarea unor sarcini complexe, permițându-le să se concentreze pe obiectivele lor de producție.
Un alt element important în industrie este asigurarea, pe cât posibil, a unor procese de lucru neîntrerupte în fabrici. Datorită faptului că punem un accent puternic pe serviciile de mentenanță preventivă și asistență tehnică disponibilă non-stop, la TehnoINSTRUMENT ne asigurăm că orice potențială întrerupere este anticipată și rezolvată rapid. Acest lucru minimizează timpul de oprire și asigură continuitatea producției, element crucial în menținerea eficienței operaționale și reducerea pierderilor.
Ne mândrim, de asemenea, cu multe proiecte în care am implementat soluții industriale personalizate datorită cărora am facilitat creșterea eficienței proceselor. Prin soluțiile noastre inovatoare și customizate, TehnoINSTRUMENT optimizează procesele industriale, ceea ce conduce la o utilizare mai eficientă a resurselor, reducerea costurilor operaționale și îmbunătățirea fluxului tehnologic. Aceste optimizări pot include automatizarea unor procese, implementarea de soluții de monitorizare și control mai avansate și adoptarea celor mai noi tehnologii în domeniu.
Reporter: Ce element „invizibil” aduce TehnoINSTRUMENT în fiecare proiect, care ar putea fi ușor trecut cu vederea inițial, dar care impactează substanțial desfășurarea activității?
Gabriela Răducanu: Avantajul de a putea delega, cred eu, este elementul „invizibil” pe care îl aducem. Deși nu este tangibilă, prezența noastră asigură faptul că operatorii pot fi liniștiți știind că funcționarea sistemelor lor este în mâini sigure. Eforturile noastre în culise – de la mentenanța preventivă la intervențiile rapide – urmăresc ca totul să funcționeze fără opriri chiar și în cele mai provocatoare condiții.
Astfel, clienții noștri se pot asigura că implementând soluții industriale personalizate, sistemele integrate aduc cel mai bun randament, procesele sunt optimizate, iar timpul foarte scurt de intervenție și consultanța profesională facilitează o funcționare fără întreruperi a proceselor din interiorul fabricilor.